Prego Night...

Sudah lama aku tidak menikmati pasta yang disaluti dengan kuah prego yang enak bangat itu.Untuk minggu ini,aku tempuhi dua peperiksaan.Kedua-duanya sedang.Mungkin markah ku tinggi mungkin tidak.Dan aku amat bergembira dan bersyukur setelah markah Business aku , yang disangkakan rendah..alhamdulillah tinggi juga.Walaupun tidak mendapat markah great tetapi ok sudah.Hahaha.



Semalam aku menikmati pasta bersama prego.Terima kasih kepada Lyana kerana sudi memberi kami makanan free.Hehehe.Sedap sangat!!

6 comments:

LyanaHamka said...

markah IBIS Adib lagi tinggi dari markah aku.
Adib = STAR.
wuu...
rasa inferior ngan Adib.
haha~!

Artdeep said...

to lyana:
hahahah..wei!!
mane de la..
dah2..byk lagi markah ko tggi..
huh

LyanaHamka said...

Adib suka merendah diri.
bagos2..
sekarang aku dah pening.
yang mana satu ko pnye HQ??
*cewah HQ konon* haha.
KawanSekamera or Wayfarers?

Artdeep said...

to lyana:
hahhaa..
aku pun x tau..
but for now..this is my workplace..
hahaha

LyanaHamka said...

mane2 je la Adib.
Happy for u.
:)
haha...

mahsyar90 said...

aku nak lagi..
lapar...

Post a Comment

Wayfarers

Blog ini adalah hasil himpunan gambar-gambar yang ditangkap sama ada secara sengaja mahupun tak sengaja. Gambar yang dipapar adalah menurut perspektif kami.

Blog Archive

Dreamer

A wayfarer that stuck in a city call melbourne for the next 4 years. He loves taking photos with his not-so-new D60. A newbie in this world of photography but he's trying his best to learn more. For him, photo isnt just a photo. Its a ..Dreamer

Artdeep

Seorang pelajar UTP yang mula mengenali erti indah.Setiap pemandangan dikira sesuatu yang indah.Langit paling yang disukai.Semakin pekat warnanya,semakin panjang senyumannya"Jom pergi ambil gambar!"...Artdeep