Malam Nasyid

Buat masa ini,aku dalam keadaan sibuk.Baru-baru ini,aku bersetuju pergi ke MIS di UTP.Maksud sebenar MIS sudah lupa.Beberapa kumpulan yang sangat menarik perhatian aku.Mereka bernasyid dengan penuh semangat dan segak.



Salah satu persembahan yang menarik perhatian aku,adalah yang terakhir.Kostum nya sangat merah ,masuk dengan warna langsir di belakang dan menyebabkan mereka lagi menyerlah.




Mereka mendendangkan lagu Muhammad dan Pasangan.Lagu Muhammad sangat best!
Dan dari nyanyian ini,aku dapat lihat permain musik ketuk-ketuk(pe ntah) sungguh bersemangat.Jadi aku bercadang gambar dia akan ditayang untuk post ini.Hehehe



4 comments:

dyod said...

MIS tu Malam Inspirasi Seni.
:D
aku pun pegi tau ;p

Artdeep said...

to dyod:
tul2..hahah..lupe daaa..btw..thx2

along rufaidah said...

aish...nama kumpulan tu zaufan la~
masuk MIS since derg foundation in 2005 until la final year in 2009..kagum =)

wpun thn ni zaufan tak masuk final (agak mengecewakan performance derg kali ni)..tp to me zaufan dh ubah persepsi masyarakat utp pada nasyid..thn 2005 dulu di kala org lain join nasyid pakai baju melayu meriah2 dgn sampin..derg bwk style kontemporari dgn pakai shirt je. and percussions sgt mantap!

so 2005 zaufan menang
and 2006 too
2007 masuk final but got 5th place
2008 masuk final and got 3rd place
2009..huhu~ (tp rasa finalists thn ni tak berape best sgt la..thn lepas lg mantap!)

die-hard fan zaufan..
kenape? sbb tak masuk utp lg pun kakak2 kt UK dh sebut2 pasal zaufan..pergh..bunyi mcm hebat.

Artdeep said...

to rufaidah:
wahhh..info yg bagus ni..x tau lak deorang sefamous nie..ki3

Post a Comment

Wayfarers

Blog ini adalah hasil himpunan gambar-gambar yang ditangkap sama ada secara sengaja mahupun tak sengaja. Gambar yang dipapar adalah menurut perspektif kami.

Blog Archive

Dreamer

A wayfarer that stuck in a city call melbourne for the next 4 years. He loves taking photos with his not-so-new D60. A newbie in this world of photography but he's trying his best to learn more. For him, photo isnt just a photo. Its a ..Dreamer

Artdeep

Seorang pelajar UTP yang mula mengenali erti indah.Setiap pemandangan dikira sesuatu yang indah.Langit paling yang disukai.Semakin pekat warnanya,semakin panjang senyumannya"Jom pergi ambil gambar!"...Artdeep